Θέλω να είσαι εκεί μόνο αν το θέλεις πραγματικά...


Σήμερα είχα μία συζήτηση με ένα καλό φίλο μου, που με έβαλε σε σκέψεις. Οι σκέψεις αυτές ίσως να είναι λάθος και ίσως δεν πρέπει να εξετάζω τόσο πολύ ένα θέμα. Πράγματι, γνωρίζω αρκετά άτομα. Πράγματι, μιλάω με πολλούς. Το θέμα είναι ότι λίγοι ξέρουν ποια είμαι, τι νιώθω και τι με απασχολεί. Πολλές φορές ξέρω ότι δε μπορείς να με καταλάβεις, όπως ξέρω ότι κάποιες φορές δε μπορώ να σε καταλάβω και εγώ. Σήμερα σου είπα ότι αν σε ρωτούσα τι μου αρέσει πιο πολύ, δε θα ήξερες να μου πεις. Και αυτό όχι γιατί δεν το θέλω εγώ, αλλά γιατί δεν γνωρίζω αν το θέλεις εσύ. Το παράπονό μου είναι ότι πάντα αυτό που βλέπει κάποιος σε εμένα είναι μία καλή μαθήτρια, μία καλή φοιτήτρια, μία εργατική κοπέλα που αγαπά τη δουλειά της. Όπως σου είπα, αυτό είναι ένα μέρος του εαυτού μου, αλλά όχι όλη μου η ζωή. Αυτό που με απασχολεί συνήθως όταν μιλάμε είναι το ότι δεν ξέρω τι βλέπεις πραγματικά σε εμένα. Ευγενικά πάντα ρωτάς να μάθεις. Ξέρω ότι είναι σημαντικό που θέλεις να με ακούσεις, αλλά αυτό που νιώθω είναι ότι δε θέλεις πραγματικά. Ίσως για αυτό το λόγο αποφεύγεις συνήθως να με συναντήσεις. Η αλήθεια είναι πως είμαι λίγο ευαίσθητη τον τελευταίο καιρό. Γνωρίζεις καλά το γιατί. Αλλά θέλω να ξέρω. Πολλές φορές αν όχι πάντα καταπιέζω τα θέλω μου, γιατί τα πιστεύω μου είναι πιο ισχυρά. Από την άλλη ένα χαρακτηρισμό θα μπορούσα να δώσω στον εαυτό μου. Ο Γεράσιμος, θα έλεγε ότι είμαι θύμα. Το ίδιο και η Λυδία με τη Μαρία. Εγώ διαφωνώ. Είμαι ένα άτομο, πολύ παρορμητικό, που θα είμαι δίπλα σου όταν με χρειαστείς. Όταν είσαι καλά και όταν δεν είσαι. Πάντα, χωρίς να περιμένω κάτι ή να ζητήσω κάτι. 


Δεν με νοιάζει να με «βλέπουν » όλοι, γιατί νομίζω ότι δε θα καταλάβουν. Όταν όλα είναι έτοιμα να γκρεμιστούν, το μόνο που θέλω είναι να είσαι και εσύ εκεί, μαζί με τη Μαρία, το Γεράσιμο και τη Λυδία. Γιατί είσαι ένα από τα άτομα που αγαπώ πραγματικά και σε εκτιμώ για αυτό που είσαι, όσο παράξενο και αν φαίνεται. Απλά θέλω να είσαι εκεί μόνο αν το θέλεις. Δε θέλω να σου ζητάω συγγνώμη, γιατί νομίζω ότι σε νευρίασα ή σε στεναχώρησα, γιατί δε μου αρέσει να σε στεναχωρώ και να σου χαλάω τη διάθεση. Απλά θέλω να είσαι εκεί μόνο αν το θέλεις πραγματικά και να βλέπεις σε ‘μένα αυτό που δε δείχνω στους άλλους. Τη Ράνια που δείχνω μόνο σε λίγα άτομα. Αυτό που με θλίβει είναι ότι δεν ξέρω αν γνωρίζεις ότι υπάρχω πέρα από τη μαθήτρια… Αυτά για σήμερα. Ελπίζω κάποια μέρα να μου πεις. 


Σχόλια