Κάποτε όλα θα αλλάξουν


Σύννεφα που τον ήλιο κρύβουν
Και την καρδιά δε σταματούν να πληγώνουν
Σύννεφα που έρχονται και φεύγουν
Και τη ζωή μου στα δύο κόβουν.


Σύννεφα που την καρδιά πληγώνουν
Και ποτέ δε σταματούν να σκοτώνουν
Η καρδιά αργοσβήνει στο κρύο
Το κοριτσάκι πρέπει να πει αντίο


Κάποτε όλα θα αλλάξουν
Κάποτε η μαγεία θα επιστρέψει
Η καρδιά πρέπει τον πόνο να αντέξει
Ο ηθοποιός  στο έργο να παίξει.

Σκέφτηκα…όλα τα όνειρά μου
Έδωσα για αυτά την καρδιά μου
Μέτρησα ξανά τα δεδομένα
Κατάλαβα πως δεν είχαν τέρμα

Πέρασε από το μυαλό μου η ζωή μου
Τα λάθη μου ματώνουν την ψυχή μου
Η καρδιά τα κομμάτια της μαζεύει
Ξαφνικά τη ζωή κυριεύει

Πόλεμος είναι όλη η ζωή μας
Πρόσωπα στην καρδιά, στην ψυχή μας
Όνειρα καλά φυλαγμένα
Νόμιζα ότι ήταν πεθαμένα


Κάποτε όλα θα αλλάξουν
Κάποτε η μαγεία θα επιστρέψει
Η καρδιά πρέπει τον πόνο να αντέξει
Ο ηθοποιός  στο έργο να παίξει.

Σκέφτηκα…όλα τα όνειρά μου
Έδωσα για αυτά την καρδιά μου
Μέτρησα ξανά τα δεδομένα
Κατάλαβα πως δεν είχαν τέρμα

Σχόλια