Be my Guest,Τhe radioshow: A dream come true

Be my Guest: A dream come true....To μόνο σίγουρο ήταν ότι ξεκίνησε ως όνειρο....Βέβαια προσγειώθηκα απότομα στην πραγματικότητα από ένα ξυπνητήρι και τις φωνές της γιαγιάς μου, που ακόμα μία φορά θα ήθελε να της κάνω κάποια δουλειά. Αυτά όλα έγιναν τέλη Απριλίου. Κάπου τότε η Μαρία μου είπε ότι του χρόνου θέλει να κάνει μία εκπομπή. Ένα "ό,τι εύχεσαι ξεκίνα" του Φοίβου Δεληβοριά και ένα "ονειρέψου το αδιανόητο, είναι ωραία η αίσθηση" του Χρήστου Καλοτζόγλου, με έπεισαν να μεταφέρω το όνειρο στην πραγματικότητα, με μία εκπομπή που θα πρέπει να προετοιμάζω μόνη μου.

Το concept της; Ένας κεντρικός καλεσμένος, νέα και ρεπορτάζ από το χώρο του θεάματος και χρόνος για καλλιτέχνες που κάτι έχουν να πουν. Μεγαλεπίβολο σχέδιο, αλλά πάντα ήξερα πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Έτσι λοιπόν, από τέλη Ιουνίου ξεκίνησα να σχεδιάζω αφίσες, λίστες με μουσικές γέφυρες, λίστες με καλεσμένους, προσκλήσεις σε άτομα και τόσα άλλα....

31 Ιουλίου έκλεισα ως καλεσμένη στην πρώτη μου εκπομπή τη δημοσιογράφο και τηλεκριτικό Ντέπυ Γκολεμά. Πάντα ήξερα ότι είναι αυστηρή, αλλά δε φοβήθηκα να την καλέσω....Πάντα μου έρχεται στο μυαλό η ευχή του Χρήστου Καλουντζόγλου...Δεν ξέρω γιατί.. Ίσως ήταν αυτό που περίμενα να ακούσω.

Και από το σημείο αυτό και μετά ξεκίνησε το σπαμάρισμα στο διαδίκτυο....Παλιά μου τέχνη κόσκινο...δηλαδή...

Περίπου στα τέλη Αυγούστου προστέθηκε στην ομάδα η Κρίστυ, η οποία αγαπά το ραδιόφωνο και ήθελε να κάνει κάτι παρόμοιο με εμένα...Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ σε όλους σας γνωστά...Το spamming κάνει καλό.

Σιγά σιγά λοιπόν ξεκινάμε Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 4-6μμ με κεντρική καλεσμένη την Ντέπυ Γκολεμά και από Κυριακή 7 Οκτωβρίου, 4-6μμ θα σας συντροφεύουμε διαδικτυακά και θα σας ψυχαγωγούμε όσο μπορούμε μέσα από την ιντερνετική συχνότητα του spamradio.gr.

H παρουσία μας στο διαδίκτυο σαν εκπομπή μπορώ να πω ότι είναι πλούσια :
Site: http://bmgradioshow.tumblr.com/
Mail:bmgradioshow@yahoo.com
FB:www.facebook.com/be.my.guest.spam.radio
Mixcloud: http://www.mixcloud.com/BeMyGuestRadioshow/
Twitter: @bmgradioshow

Βασικά λυπάμαι λίγο την Κρίστυ για ένα πραγματάκι μόνο...επέλεξε να συνεργαστεί μαζί μου, που είμαι το πιο απαιτητικό, τελειομανή άτομο που υπάρχει πάνω στη δουλειά του.... Εύχομαι να μην την ταλαιπωρήσω πολύ...

 Λαμπεροί καλεσμένοι, καλλιτέχνες που κάτι έχουν να πουν, νέα από το χώρο του θεάματος και όχι μόνο! Όλα αυτά σε ένα 2ωρο μουσικό πρόγραμμα με καλή μουσική. Στα μικρόφωνα η Ράνια Παπαδοπούλου και η Κρίστυ Πετρακοπούλου.


Μείνετε συντονισμένοι στο Spam Radio και τα καλύτερα έρχονται και μέχρι τότε … Keep dreaming! Keep Spamming!

1,2,3 και είμαστε ON AIR!!! 




Το ραδιοφωνικό μας σποτ


Σας περιμένουμε!! Καλή ακρόαση!! 

PS Εν τέλει μόνη θα την κάνω την εκπομπή , αλλά το όνειρο δε σταματά...Πολλές φορές χρειάζεται να θυσιάσουμε κάτι για να κάνουμε κάτι καλύτερο για εμάς ! Κρίστυ μου καλή τύχη στα έπομενά σου βήματα!! Το χεις!!!!

Σχόλια