Συνέντευξη με τον Joey

Λίγο πριν από τη συναυλία του στο Rockwood Live Stage o Joey μίλησε στο Lapsus Linguae για τη...χαρά της μουσικής και τα επόμενα επαγγελματικά του σχέδια!!Απολαύστε τον!!!








Πότε και πώς ξεκίνησε η ενασχολησή σου με τη μουσική;
Ήταν όλα θέμα σωστού timing!Μπορεί να ήταν μια ηλιόλουστη ανοιξιάτικη μέρα, μπορεί και όχι.Μπορεί τα πουλιά να πετούσαν ψηλά στον ουρανό,μπορεί και όχι.Το μόνο σίγουρο είναι ότι, όταν αποφάσισα να μοιραστώ τις ιστορίες μου με τον υπόλοιπο κόσμο, (π)έτυχε να κρατάω στα χέρια μου μια κιθάρα.And that was it!

Ποιο είναι το κανονικό σου όνομα και γιατί επέλεξες να χρησιμοποιήσεις ψευδώνυμο;
Η αλήθεια είναι ότι έχουν περάσει χρόνια από την ημέρα της βάφτισης μου και δε θυμάμαι και πολλά!Tώρα όσον αφορά το Joey…είναι απλό, λιτό, απέριττο, εύηχο και πάνω απ'όλα…full of Jo(e)y!

Ποιες είναι οι μουσικές σου επιρροές;
Λοιπόν!Μέχρι πόσες σελίδες μπορεί να φτάσει η συνέντευξη?Οκ!Θα είμαι σύντομος και περιεκτικός.Η ζωή. 


Τι σημαίνει για εσένα η μουσική;
Είναι φως, δε τη χωράει η σκέψη, και είναι πιο γρήγορη και απ'τα 2 μαζί!

Το 2012 κυκλοφορεί το πρώτο σου τραγούδι. Μίλησέ μας για αυτό
Ευχαρίστως!Tη λένε Σουσουράδα, γύρισα ολόκληρο τον κόσμο για να τη βρω και με τη βοήθεια των τεράστιων Jimmie Davis & Charles Mitchell την έκανα τραγούδι!Συμμετέχουν: o πειρατής Μαυρογένης, ο Δαλάι Λάμα, μια τσιγγάνα μάγισσα καθώς και η Marion & Μανιταρούλιδες Crew, οι οποίοι με τον τρόπο τους έδωσαν χρώμα στο clip, το οποίο μπορείς να βρεις στο Youtube!




Εν καιρώ  οικονομικής κρίσης, πόσο δύσκολο είναι για ένα μουσικό να προωθήσει τη δουλειά του;
Κοίτα, ξέρω ότι ακούγεται κλισέ, αλλά όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος!

Πιστεύεις ότι η οικονομική κρίση φθείρει τη μουσική;
Tη μουσική βιομηχανία μπορεί.Τη μουσική όχι!Μες στις μέρες θα κυκλοφορήσει ένα νέο κομμάτι που ζωγράφισα με τίτλο 'Καλντερίμια'.Άκουσε το και θα καταλάβεις!

Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς;
Αν σου πω θα μου τους φέρεις?Πλάκα κάνω!Με όλους όσους βγάζουν την αλήθεια τους, είτε είναι γνωστοί, είτε όχι!

Στις  13 Μαρτίου θα εμφανιστείς στο Rockwood. Μίλησέ μας  για αυτό.
Aληθεύει!Θα είναι ένα accoustic set με δικά μου τραγούδια και διασκευές πάνω σε κομμάτια καλλιτεχνών όπως ο Frankie, o Louie και πολλοί άλλοι!Όπως πάντα θα μου κάνει παρέα η κιθάρα μου η Marilyn, την οποία θα σας γνωρίσω κι από κοντά, όταν έρθετε από κει!Το μαγαζί βρίσκεται στην οδό Βασιλέως Ηρακλείου 2, στην περιοχή Μουσείο στην Αθήνα, κι αξίζει να περάσετε μια βόλτα να το τσεκάρετε!Εμείς θα σας περιμένουμε!

Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;
Eγώ θα συνεχίσω να παίζω τη μουσική μου!Κι αν καταφέρω να ζήσω μέσα απ'αυτό, ακόμα καλύτερα!Το νου σου στα Καλντερίμια!

Ποιο είναι το μήνυμά σου προς τους αναγνώστες μας;
Κeep calm & spread da vibes, αλάνια!




Περισσότερες πληροφορίες για τον Joey στο https://www.facebook.com/Joey.re.file