Ο «Αληθινός»Λεωνίδας Καγιάφας/Συνέντευξη

Είναι ένας ταλαντούχος ανερχόμενος τραγουδοποιός που προσπαθεί  να  μυήσει μέσω της μουσικής του στο μοναδικό εκείνο συναίσθημα που ένιωσε τότε που ξεκινούσε να ασχολείται με τη μουσική. Δε θα πήγαινε σε κανένα τάλεντ σόου και δε βάζει ταμπέλες στη μουσική. Ο «αληθινός» Λεωνίδας Καγιάφας, μας μιλά αποκλειστικά για τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα και το νέο του τραγούδι που φέρει τον τίτλο αληθινά.







-Ποιος είναι ο Λεωνίδας  Καγιάφας;
Καλησπέρα αρχικά και ευχαριστώ πολύ για την ΄΄φιλοξενία΄΄ . Ονομάζομαι λοιπόν Λεωνίδας Καγιάφας.Γεννήθηκα και κατάγομαι από Βόλο και τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκομαι στην Αθήνα. Μόλις τελείωσα Ναυτιλιακές σπουδές και ταυτόχρονα ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά τα τελευταία 6 χρόνια (ορχηστρικά και φωνητικά). Εχω ήδη κυκλοφορήσει 3 singles (1.Και πάλι εδώ ξανά, 2.Μαζί, 3.Αληθινά) και συνεχίζουμε δυναμικά και για τα επόμενα.

-Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με την μουσική;
Εντελώς τυχαία. Σε μια εκδήλωση στο Βόλο που με είχαν πάει οι γονείς μου είχα ακούσει μια μεγάλη γκάμα μουσικών οργάνων, ξεχώρισα κάποια και έτσι ξεκίνησε η ενασχολησή μου με τη μουσική. Μοναδικό συναίσθημα εκείνη τη στιγμή, σαν τώρα το θυμάμαι

-Ποια είναι τα μουσικά σου ακούσματα;
Σε κάθε μεταβατική περίοδο της ζωής μου τα μουσικά ακούσματα άλλαζαν και φυσικά μεγάλωναν σε μεγάλο βαθμό. Οι γονείς μου είχαν μεγάλη αγάπη στον Αντώνη Βαρδή και με έκαναν και εμένα να τον αγαπήσω πολύ και σαν συνθέτη και σαν ερμηνευτή και όταν πριν 2 χρόνια τον γνώρισα και από κοντά τότε τον θαύμασα και πολύ σαν άνθρωπο. Από εκεί και πέρα άλλα μουσικά ακούσματα που με έχουν επηρεάσει πολύ είναι ο Χρήστος Θηβαίος, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Φοίβος Δεληβοριάς που θεωρώ είναι μια κατηγορία από μόνος του αυτός ο άνθρωπος, Θανάσης Παπακωσταντίνου (επίσης μοναδικός σε ότι και να κάνει) και φυσικά από νέους καλλιτέχνες θαυμάζω πολύ τη Νατάσσα Μποφίλιου, τον Γιάννη Χαρούλη, τον Απόστολο Ρίζο, την Ελεονόρα Ζουγανέλη, imam baildi κ.α . Γενικά θεωρώ ότι έχουμε πολλούς αξιόλογους νέους καλλιτέχνες να αναδείξουμε σαν χώρα. Από ξένη μουσική λατρεύω να ακούω Nina Simone, Eric Clapton, Beatles, jet, 30 seconds to mars, Freddie Mercury, James Morrison, Muse και φυσικά Stevie Wonder

-Βάζεις ταμπέλες στη μουσική;
Ταμπέλες όχι, αλλά κατηγορίες στη μουσική αναμφισβήτητα υπάρχουν. Εμένα με ενδιαφέρει αυτό που θα ακούσω να μου αρέσει ήταν είναι jazz, είτε rock, είτε Λαικό, είτε funky. Ότι και να κάνουμε σε οποιαδήποτε κατηγορία μουσικής οφείλουμε να το σεβόμαστε και να το κάνουμε σωστά και με αγάπη

-Μιλήσε μας για τις συνεργασίες σου;
Είχα τη τύχη και τη τιμή να συνεργαστώ με πολύ αξιόλογους καλλιτέχνες και ανθρώπους όπως ο Γιώργος Νταλάρας, Xρήστο Θηβαίο, Γλυκερία, Γιώτα Νέγκα κ.α σαν μέλος της Εστουδιαντίνας Νεας Ιωνίας και παίξαμε σε μεγάλους συναυλιακούς χώρους όπως το Ηρώδειο, Μέγαρο μουσική Αθηνών και σε άλλους χώρους. Οι εμπειρίες και οι γνώσεις που αποκτάς από τέτοια σκηνικά μπορούν να αποτελέσουν οδηγό για την υπόλοιπη ζωή σου. Νιώθω πολύ τυχερός και ευλογημένος που κατάφερα και τα έζησα. Μεγάλη τιμή και μεγάλο σχολείο για κάθε καλλιτέχνη

-Με ποιον/ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς; 
Θα ήθελα πολύ από τους Ελληνες καλλιτέχνες να συνεργαστώ φυσικά με τον Αντώνη Βαρδή, το Φοίβο Δεληβοριά,το Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, τη Νατάσσα Μποφίλιου, το Λεωνίδα Μπαλάφα. Γενικά υπάρχουν πολύ αξιόλογοι ερμηνευτές και τραγουδοποιοί που θα ήθελα να συνεργαστώ κάποια στιγμή. Mε πίστη, θέληση, όρεξη και φυσικά ΤΥΧΗ όλα γίνονται

-Νέο τραγούδι  Αληθινά: Μίλησέ μας για αυτό
Ναι. Πρόκειται για ερωτική ροκ μπαλάντα. Αναφέρετε κυρίως στις ανθρώπινες σχέσεις. Το πόσο δύσκολες έχουν γίνει πλέον και παύει να υπάρχει το ΄΄αληθινό΄΄.  Ένα κομμάτι που γράφτηκε με πολύ μεράκι, όρεξη και αγάπη. Ηταν μια πολύ δημιουργική περίοδος για μένα εκείνη και με βοήθησε αρκετά να γράψω αυτό το κομμάτι που ο κόσμος το έχει αγαπήσει πολύ και μου το δείχνει συνεχώς και τον ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη. Η διεύθυνση και επιμέλεια παραγωγής ανήκει στον Γιάννη Κώνστα όπου εκτός από καλός φίλος είναι και εξαιρετικός συνεργάτης και μουσικός και έχει βοηθήσει στα μέγιστα σε αυτό το κομμάτι όπως και στα προηγούμενα. Η ηχογράφηση, η μίξη και το mastering έγιναν στα numbernine studios του κ. Μανώλη Βλάχου.

- Θα πήγαινες σε κάποιο τάλεντ σόου για να αποκτήσεις παραπάνω δημοσιότητα;
Κάποια στιγμή μου πέρασε απ’ το μυαλό μου να το κάνω αλλά πιστεύω ότι πλέον είναι κάτι το πολύ ΄΄φθηνό΄΄ . Δεν θέλουν να περάσουν την μουσική αλλά την εικόνα και στο βωμό της τηλεθέασης κάνουν ότι είναι δυνατά εμπορικό να το πετύχουν και από μουσικό ταλεντ σοου το μετατρέπουν σε ριάλιτι. Σε αυτή τη φάση της ζωης μου δε θα πήγαινα σε κανένα παρόμοιο ριαλιτι σοου γιατί πιστεύω δεν έχει να μου δώσει κάτι. Η δημοσιότητα μπορεί να έρθει και με άλλους τρόπους δεν χρειάζεται να έρθει απαραίτητα από ένα ταλεντ σοου.

-Τα τάλεντ σόου μπορούν να βοηθήσουν όντως ένα καλλιτέχνη ή είναι κάτι εφήμερο;
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Απο τον καλλιτέχνη, από την παραγωγή, από μελλοντικές εταιρίες που μπορεί να θελήσουν τον καλλιτέχνη. Οσο εύκολο είναι όμως να τον βοηθήσουν άλλο τόσο εύκολο είναι και να τον χαντακώσουν διότι εκτίθεσαι μπροστά στα μάτια πολλών ανθρώπων και τσαλακώνεις την εικόνα σου. Αν είσαι δυνατός να το αντιμετωπίσεις ίσως κάνεις πράγματα παρακάτω, αλλιώς σπίτι σου.

- Εν καιρώ οικονομικής κρίσης θεωρείς ότι και η μουσική τη βιώνει έντονα ;
Και με το παραπάνω. Όπως έχει επηρεάσει όλους τους τομείς στην Ελλάδα, έτσι έχει επηρεάσει και τη μουσική. Οι παραγωγές πλέον είναι μέτριες, φθηνές και χωρίς καμία ουσία. Όλα έχουν μπεί στον κάδο της εμπορικότητας. Φθάσαμε στο σημείο να πουλάμε τη δουλειά μας σε εφημερίδες και να έχουν κλείσει σχεδόν όλα τα δισκοπωλεία στην Ελλάδα. Εντάξει ντροπή. Τα νυχτοκάματα έχουν πέσει σε μεγάλο βαθμό, οι επιχειρηματίες με το δίκιο τους φοβούνται να ρισκάρουν και το χειρότερο είναι ότι εμείς οι μουσικοί και τραγουδιστές λειτουργούμε πλέον σαν υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων και λέμε συνέχεια σε ανθρώπους να έρθουν λες και αυτή είναι η δουλειά μας. Ζούμε σε μια εποχή που έχουμε μπερδέψει τις έννοιες δυστυχώς. Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος και να βλέπω θετικά όσο γίνεται , γιατί αν μας πάρει από κάτω ειδικά εμάς τους νέους δεν θα έχουμε μέλλον πουθενά και σε κανένα τομέα.

-Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια ;
Μέσα στη χειμερινή σεζόν ευελπιστούμε με τη ομάδα μου να κυκλοφορήσουμε το πρώτο ολοκληρωμένο μου άλμπουμ. Live εμφανίσεις θα γίνονται συνέχεια στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες επαρχιακές πόλεις που ζητάνε πολλοί φίλοι να έρθω. Ορεξη για δουλειά να υπάρχει και όλα γίνονται

-Ο κόσμος που θέλει να ενημερωθεί για τη δουλειά σου, πού πρέπει να ψάξει;
Οι φίλοι μου μπορούν να ενημερώνονται τα πάντα σχετικά με εμένα στη σελίδα μου στο www.facebook.com/leonidaskagiaf καθώς και στο κανάλι μου www.youtube.com/kagiafakos οπου ανεβάζω τα κομμάτια μου και διάφορες διασκευές που κάνω κατά καιρούς.

-Πού μπορούν οι αναγνώστες μας  να δουν δείγματα της δουλειάς σου;
Δείγματα της δουλειάς μου μπορεί να βρεί στο www.youtube.com/kagiafakos και επίσης να γνωρίσει τις δουλειές που έχω κυκλοφορήσει στους εξής συνδέσμους
Α)http://www.youtube.com/watch?v=82htpoBoS1k (και πάλι εδώ ξανα)                                                          

Ευχαριστούμε πολύ το Λεωνίδα !!