Οι αντιδράσεις των δασκάλων που πιάνουν τους μαθητές τους να
αντιγράφουν ποικίλλουν. Άλλοι επιπλήττουν τους μαθητές, άλλοι τους
μιλούν ευγενικά για να καταλάβουν το λάθος τους, άλλοι δάσκαλοι τους
ξεμπροστιάζουν στους συμμαθητές του και αρκετοί τους μηδενίζουν το
γραπτό. Το μόνο σίγουρο ωστόσο, είναι ότι όλοι οι δάσκαλοι, όπως είναι
και το προφανές, κατακρίνουν την αντιγραφή. Τι γίνεται όμως μετά; Οι
μαθητές που αντιγράφουν καταλαβαίνουν το λάθος τους;
Η Νατάσσα Βογιατζίδου είναι καθηγήτρια Γαλλικών. Διδάσκει γαλλικά σε πολλούς μαθητές διαφόρων ηλικιών. Πριν από μερικές ώρες, κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος αντιλήφθηκε ότι ένας μαθητής της αντέγραφε από έναν άλλο κατά τη διάρκεια ενός διαγωνίσματος. Το τι έγινε στη συνέχεια το μοιράστηκε μαζί μας μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook:
Και για του λόγου το αληθές μία φωτογραφία ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις ή μήπως με ακόμα περισσότερες;
Επιμέλεια: Ράνια Παπαδοπούλου
Η Νατάσσα Βογιατζίδου είναι καθηγήτρια Γαλλικών. Διδάσκει γαλλικά σε πολλούς μαθητές διαφόρων ηλικιών. Πριν από μερικές ώρες, κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος αντιλήφθηκε ότι ένας μαθητής της αντέγραφε από έναν άλλο κατά τη διάρκεια ενός διαγωνίσματος. Το τι έγινε στη συνέχεια το μοιράστηκε μαζί μας μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook:
«{Κάνω επιτήρηση σε οκτάχρονα με μαθησιακές δυσκολίες. Κάποιο αγοράκι αντιγράφει λίγο άτσαλα κι αδέξια. Κάνω πως δεν τον βλέπω γιατί δε θέλω να τον προσβάλλω μπροστά στους συμμαθητές του. Όταν μου παραδίδει το γραπτό, ετοιμάζομαι να του μιλήσω αλλά το μάτι μου πέφτει σε αυτό που μου έχει γράψει. Και σιωπώ! Τελικά τα παιδιά είναι ίσως τα μόνα που αναγνωρίζουν το λάθος τους μέσα από τη σιωπή και ξέρουν να ευχαριστούν.}
*και δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει»
Και για του λόγου το αληθές μία φωτογραφία ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις ή μήπως με ακόμα περισσότερες;
Επιμέλεια: Ράνια Παπαδοπούλου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας !